Re: Zasilacz Enermax

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Mon 04 Jul 2011 - 13:14:02 MET DST

Magdalena nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
> pozycję wyłączony i .............. zasilacz popiskuje nadal!!! :-) Już
> myślałam, że będę musiała zgłosić się do psychiatry, ale kiedy wyciągnęłam
> wtyczkę zasilająca, zasilacz wreszcie przestał piszczeć :-)

To co piszczy to któryś z transformatorów lub któraś z cewek. Prawdopodobnie
sie lekko rozszczelnił(a). Oprócz wkurzającego dźwięku nie powinno być
problemu. Można(" "?)by sprawdzić który to element, ale niestety trzeba to
robić pod napięciem i mieć doświadczenie, więc nie polecam laikowi.
Przem