Re: [ot] poszukuje programu do wyswietlania komunikatow przed wylaczeniem windows

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri 01 Jul 2011 - 19:09:30 MET DST

Dnia Fri, 01 Jul 2011 18:49:58 +0200, RD napisał(a):

> Przeprosiłem, że NTG, ale uznałem, że tu mi pomogą - nie od dziś
> czytam pl.comp.pecet, więc poprosiłem grzecznie i ładnie, a w zamian, w
> odpowiedzi, dostałem - jak to piszesz - uwagę pt. "Paszoł won!". Nie
> będę dyskutował na temat kultury.
>
> Co do meritum - przeszukiwałem grupy już jakiś czas i nie znalazłem
> odpowiedzi na mój problem. Gdzieniegdzie widziałem zbliżone tematy, ale
> to nie to.
>
> Zresztą, szkoda pisać i śmiecić dalej.

Jedź do Castoramy i zarzuć tekstem, że wiesz, że to pewnie nie ten sklep,
ale chciałbyś cztery piersi z kurczaka kupić. Potem opisz reakcję
pracowników…

[ Jeśli uważasz kobiety za słabą płeć, spróbuj w nocy przeciągnąć          ]
[ kołdrę na swoją stronę.                     (znalezione gdzieś w necie ) ]