Re: [ot] poszukuje programu do wyswietlania komunikatow przed wylaczeniem windows

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Fri 01 Jul 2011 - 19:37:10 MET DST

On 2011-07-01 19:09, Przemysław Ryk wrote:

> Jedź do Castoramy i zarzuć tekstem, że wiesz, że to pewnie nie ten sklep,
> ale chciałbyś cztery piersi z kurczaka kupić. Potem opisz reakcję
> pracowników…

:)

Napisze coś o renault laguna na grupie odnośnie akwarium i przeprosze,
że to nie ten temat (choć laguną przewoziłem akwarium).

Z jakiegoś niezrozumiałego powodu nie zadałeś pytania na grupie
dotyczącej windows. Obecnie usenet de facto umiera, szkoda, że wcześniej
nie pomyślelismy o zmianie grupy na cos bardziej zagadkowego newbie.

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/