Re: XP nie widzi dysku peoba o pomoc

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri 01 Jul 2011 - 19:19:31 MET DST

Dnia Thu, 30 Jun 2011 21:23:52 +0200, JoteR napisał(a):

> Niestety, często tak.
> Poza tym, ile razy na poradę Michała czy Piotra, żeby użyć Konsoli
> Odzyskiwania, delikwent miotał się z płytką spreparowaną nLite z
> ustawieniami unattended, nie mogąc jej (Konsoli) uruchomić?

Wydaje mi się, że częściej się miotali nie próbując nawet tych kroków
wykonać. Ale ostatnio mam taki zapieprz, że kłócić się nie będę.

> F10 jest tylko trikiem i to mało znanym. Nawet na właściwej do tej
> dyskusji grupie windzianej.

A ten trick z F10 to polega na? Bo prawdę mówiąc nie kojarzę do czego toto
służyć może. :)

> A ty, zając, znowu bez czapki? ;->

Na Allegro sprzedałem… Lato w końcu mamy. Przynajmniej kalendarzowe. ;)

[ Kobieta jest jak cień, gdy ją gonisz - ucieka; gdy Ty podążasz           ]
[ w przeciwnym kierunku - ona podąża za Tobą.                              ]