Re: XP nie widzi dysku peośba o pomoc

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 30 Jun 2011 - 13:49:05 MET DST

"Przemysław Ryk" napisał:

> Tak JoteR - użycie nLite do dorzucenia sterowników do kontrolera SATA
> automatycznie implikuje wyrżnięcie połowy elementów systemu. Jasssssne.

Ale rozumiesz "zmienić wiele ustawień instalatora"? Chesz o tym porozmawiać
na grupie windzianej? Na przykład w tym wątku: "xp (po nlite) nie widzi
baterii w netbuku"? Czy może rozwiązałeś już problem owego nieszczęśnika,
który po okastrowaniu systemu nie może słuchać plików MIDI?
Ja widziałem na grupach windzianych zbyt wiele problemów, które na zdrowy
rozum nie powinny występować, a które po przyciśnięciu delikwenta do muru
okazywały się pokłosiem kastrowania instalki przez nLite, żeby nie
przestrzec przed zbyt beztroskim używaniem tego, skądinąd pożytecznego,
narzędzia. Tak więc swoją ironię możesz wsadzić głęboko w... wątek o plikach
MIDI.

JoteR