Re: XP nie widzi dysku peośba o pomoc

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 30 Jun 2011 - 18:34:47 MET DST

Dnia Thu, 30 Jun 2011 13:49:05 +0200, JoteR napisał(a):

> Ale rozumiesz "zmienić wiele ustawień instalatora"?

Zmienić wiele ustawień instalatora jest równoznaczne z wyrżnięciem wielu
elementów?

> Chesz o tym porozmawiać na grupie windzianej? Na przykład w tym wątku: "xp
> (po nlite) nie widzi baterii w netbuku"? Czy może rozwiązałeś już problem
> owego nieszczęśnika, który po okastrowaniu systemu nie może słuchać
> plików MIDI?

Niestety. Chciałbym wiedzieć jak i chętnie posiedziałbym przy rzeczonym
komputerze, ale nie było jak.

> Ja widziałem na grupach windzianych zbyt wiele problemów, które na zdrowy
> rozum nie powinny występować, a które po przyciśnięciu delikwenta do muru
> okazywały się pokłosiem kastrowania instalki przez nLite, żeby nie
> przestrzec przed zbyt beztroskim używaniem tego, skądinąd pożytecznego,
> narzędzia. Tak więc swoją ironię możesz wsadzić głęboko w... wątek o
> plikach MIDI.

Teee... Bóbr... Wypuść już to powietrze, co? ;D

[ Nikt nie żałuje czegoś, czego nigdy nie posiadał.                        ]
[                                     (Arkana, Glen Cook "Żołnierze Żyją") ]