Re: Jaka tania skanerodrukarka?

Autor: Mark <tajny_at_adres.w.pl>
Data: Thu 30 Jun 2011 - 13:29:54 MET DST

Dnia Wed, 29 Jun 2011 16:08:15 +0200, Norbert napisał(a):

> Wysyłają następną. I? tu uwaga ? miła Pani w serwisie HP z rozbrajającą
> szczerością poinformowała mnie, że sprzęt, który wysyła HP za sprzęt
> niesprawny na gwarancji jest ZAWSZE sprzętem REGENEROWANYM. Więc kupiłem
> nową drukarkę, która nie działała ani jednego dnia, a po 2 miesiącach walki
> w końcu uruchomiłem swoją REGENEROWANĄ (więc używaną) drukarkę, za którą
> zapłaciłem jak za nową (podobno mało kto wie o tym, że oni wysyłają sprzęt
> regenerowany, co jest pewnym nadużyciem, bo zwykle o tym nie mówią, ale jak
> dopytać to powiedzą).

To jest jakas bzdura.
Piszacy to wiedzial ze gdzies dzwonia, ale nei wiedzial w jakim kosciele.
Albo dorabial ideologie do faktow.

Po pierwsze - Oczywiscie ze HP wysyla drukarki regenerowane. Juz dosc dawno
zmienili swoja strategie serwisowa, i mozna jasno i wyraznie przeczytac o
tym na ich stronie, badz dowiedziec sie w rozmowie telefonicznej -
natomiast tyczy to wylacznie sprzetu *POGWARANCYJNEGO*
W skrocie wyglada to tak - zepsuyje ci sie drukarka, niewazne co, czy
pierdolka za 20 zl czy np padnie plyta glowna - wysylasz drukarke, oni ci
wysylaja inna tego modelu, z gwarancja, lub daja znizke na zakup nowej.
Niestety ceny tej uslugi maja, delikatnie mowiac, z ksiezyca:)

W przypadku napraw gwarancyjnych jest normalnie - wysylasz sprzet i go
naprawiaja. Pracowalem kiedys w firmie ktora prowadzila serwis gwarancyjny
drukarek HP, wiec raczej sie orientuje :)

--
Mark