Re: Jaka tania skanerodrukarka?

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Wed 29 Jun 2011 - 16:08:15 MET DST

Dnia Wed, 29 Jun 2011 14:12:24 +0200, Borneq napisał(a):

> Również tania w eksploatacji, chodzi o tusze. Brother, epson? Mam HP
> Deskjest F2100 ale tusze drogie i coÅ› siÄ™ dzieje ze sterownikami do
> skanowania. Jakie skanerodrukarki mają świeże serowniki?

Tak przy okazji na benchmarku ciekawy tekst sie pojawil o HP, czy ktos moze
to potwierdzic?

"HP Photosmart WiFi

Kupiłem tę drukarkę ok. pół roku temu. Zawsze do tej pory miałem HPki.
Niestety… po przywiezieniu do domu czekało mnie rozczarowanie. Drukarka nie
działała prawidłowo – nie drukowała kolorów. Tu mój błąd. Zamiast odwieźć ją
do sklepu Komputronik, co załatwiłoby sprawę przy ich wysokiej jakości
obsługi, chciałem dobrze i zadzwoniłem do serwisu HP. Powiedzieli, że
karetka na tusze, wysyłają nową. Pomyślałem ok, niech będzie. W między
czasie oczywiście minęło parę dni (więc możliwość zwrotu do Koputronika
przepadła). Przyszła. I to samo. Wymieniam drukarkę… Znowu nie działa.
Wysyłają następną. I… tu uwaga – miła Pani w serwisie HP z rozbrajającą
szczerością poinformowała mnie, że sprzęt, który wysyła HP za sprzęt
niesprawny na gwarancji jest ZAWSZE sprzętem REGENEROWANYM. Więc kupiłem
nową drukarkę, która nie działała ani jednego dnia, a po 2 miesiącach walki
w końcu uruchomiłem swoją REGENEROWANĄ (więc używaną) drukarkę, za którą
zapłaciłem jak za nową (podobno mało kto wie o tym, że oni wysyłają sprzęt
regenerowany, co jest pewnym nadużyciem, bo zwykle o tym nie mówią, ale jak
dopytać to powiedzą). Więc w razie czego - walczcie o swoje, ja odpuściłem,
bo już nie miałem na to siły i czasu… Moja regenerowana drukarka aktualnie
sprawuje się ok, wydruki są naprawdę bardzo ładne, choć pracuje b. głośno.
Szybki wydruk tekstu. Ale nikogo chyba nie zdziwi, że ja z tą firmą nie chcę
mieć już nic wspólnego i na 100% żadnego HP już nigdy nie kupię... Bo w
końcu kupić nowe i po dwóch miesiącach w tej cenie dostać używane… nie jest
to budujÄ…ce."

http://tinyurl.com/6b4qvh2

--
pozdrawiam