Re: Jesli nie Toshiba NB550D-10G to co?

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.USUNTO.pl>
Data: Wed 29 Jun 2011 - 12:49:32 MET DST

W dniu 2011-06-29 10:52, Jakub Jewuła pisze:
> Taaa to nie deja vu, to znowu ja :)
>
> Jak moze pamietacie kupilem niedawno Toske NB550D-10G
> i nawet bylem z niej zadowolony. Niestety w zeszlym
> tygodniu zalalo mi biuro i Toska odplynela w niebyt...
>
> Zostawilem torbe z komputerkiem na podlodze, wody bylo z 15cm -
> torba ladnie plywala na powierzchni, oczywiscie czescia z komputerem do
> dolu. W efekcie zamoczyl sie "komputer"
> a wyswietlacz pozostal suchy :)
> Poniewaz calosc byla pod zasilaniem (akumulator) to
> plyta skorodowala w wielu miejscach. Zlom po prostu.
>
> No i wychodzi na to, ze bede musial znowu wydac pieniadze.

> [...]

U źródełka do którego cię skierowałem ostatnio jest jeszcze coś takiego:

http://sklep.sferis.pl/produkt/39504-acer-aspire-one-722-c52kk-c50-11-6-500gb-4gb-wf-bt-w7hp-black.html

Rozmiar większy, bo 12 cali, specyfikacja podobna, tylko pamięci i dysku
dołożone pod korek :)

Albo możesz nabyć kolejną Tośkę. I torbę, najlepiej z jakimś kilem, żeby
pływała prawidłową stroną ;)

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."