Poszukuję przodu od obudowy Chieftec Mesh CH-01B-B-SL

Autor: Wojtek <wojciech.kuzia_at_gmail.com>
Data: Wed 29 Jun 2011 - 11:59:35 MET DST

Cześć.

Mam obudowę taką Chieftec Mesh CH-01B-B-SL jak na linku poniżej:
http://obudowy.info/produkty.php?id=272&kategoria_id=111

Niestety, przechodząc obok niej urwałem zawiasy i teraz mam obudowę
bez zamknięcia.
Czy można gdzieś kupić przód do tej obudowy i np. plastikowe sanki do
dysków twardych ?
Nie musi być identyczny, wystarczy, że będzie to zamykany przód.

Monitoruję allegro, ale nie widzę nigdzie tego co szukam.

Pozdrawiam

Wojtek