Re: Wymiana HDD - laptop

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 28 Jun 2011 - 16:25:44 MET DST

X-Man in news:iub63n$5q2$1@inews.gazeta.pl
[........................]
> zamawiasz przez net masz 10 dni an odstpienie od umowy bez podanai
> przyczyn i zwrot towaru dziaa cool nie dziaa odsyasz,

cos mi sie zdaje, e jest przy transakcjach sieciowych taki
warunek-absurd-podstep: rzecz oddawana nie moze miec sladow uzytkowania :)

czyli co? mozna kupic sieciowo rower, zobaczyc rower, nie ma jednego kola,
albo juz nie chcemy czerwonego, mozna odeslac bez slowa, bez tlumaczenia, ze
oddaje sie z powodu braku kola, albo koloru czerwonego; ale: rozpakowac i
przejechac 200 metrow, i zobaczyc, e kreci sie kolami jak w smole - to
oddac mozna, gdy zapakuje sie tak, ze nikt nie domysli sie, e byl uzywany
przez chwile. Trudnawe :)

Pytanie:
wiec ile pocwiczyc mozna z dyskiem, ktory po pierwsze trzeba rozpakowac, po
drugie cos na nim upakowac np. z ghosta, eby zobaczyc, e moze i system
dziala (albo w ogole nie podnosi sie na tym akurat dysku), ale dysk grzeje
sie jak glupi?

> wikszo sklepw bez problemu pozwoli ci woy dysk przy nich i
> sprawdzi czy go laptop widzi.

nawet gdy zobaczy dysk, to jest pytanie jak wyzej: a jak na tej akurat
plycie (zazwyczaj starszej generacji) pracuje?