Re: Wymiana HDD - laptop

Autor: X-Man <kawasaki750_at_wytnijo2.pl>
Data: Tue 28 Jun 2011 - 02:09:24 MET DST

"Golibroda" <ala@ma.asa> wrote in message
news:4e08c819$0$2438$65785112@news.neostrada.pl...
> Konsultowałem się ze wsparciem HP i otrzymałem info, że żaden dysk 500GB
> nie bedzie działał z tym laptopem. Mówili,że max pojemność to 250 GB bo
> większego płyta nie przyjmie
IMHO bzdura

(może by wymiana BIOS - jeśi takowy nowy
> jest by pomogła) .

Po prostu sprawdź na stronei HP czy jest nowszy niz ten co masz. Sama
aktualizacja odbywa się pod windowsem bez większego bólu.

 Także może być kłopot z odzyskiwaniem systemu z płyt
> recovery.

wg mnie kolejna bzdura ale szczerze mówiąc nie sprawdzałem (na 99.99% bzdura)

 Gdy zapytałem się czy mogę zainstalować na kluczu OEM HP
> system z innej płytki to otrzymałem odpowiedź, że klucz napisany przez
> HP nie bedzie pasował do normalnych instalek.

A g%^wno prawda instaluję tak systemy z OEMowych płytek na Pavilionach
DV6000/DV9000 Compaqach itp. i jeszcze się nie spotkałem żeby klucz nie pasował

> Więc pewnie by trzeba poeksperymentować, ale chyba ze wzgledu na mozliwe
> kłopoty chyba sie wycofam z pomusłu. Bo zamiana 160 na 250GB mija się z celem.
> Chyba,że będę miał kiedyś możliwość podpiac na chwilę jakiś inny
> dysk to zweryfikuję porady HP.

zamawiasz przez net masz 10 dni an odstąpienie od umowy bez podanai przyczyn i
zwrot towaru działa cool nie działa odsyłasz, poza tym większość sklepów bez
problemu pozwoli ci włożyć dysk przy nich i sprawdzić czy go laptop widzi.

> dziękuję i pozdrawiam
> Piotr
> P.S. Chyba,że HP wpuszcz mnie w maliny :)

Jak najbardziej cię wpuszcza...

Proszę bardzo:
http://cgi.ebay.co.uk/HP-Pavilion-Dv9000-Notebook-HDMI-remote-WIFI-500GB-/270773137367?pt=Laptops_Nov05&hash=item3f0b562fd7

500GB śmiga DV6500 mają płyty główne praktycznie identyczne (różnią się
szczegółami)

Pzdr
Piotrek