Re: pora na nowy komputer?

Autor: Gil <gilboa_at_op.pl>
Data: Tue 28 Jun 2011 - 01:34:04 MET DST

"doomspawn" <sfdasf@asfdas.asf> wrote in message
news:iu9j04$t5g$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
> Ostatnio padła mi płyta główna w komputerze. Został mi procesor e8400,
> podkrecany w zaleznosci od potrzeby do 3,6. 6gb ram i grafika evga
> 9800gtx. Chcialbym sobie pograc w troche nowszych gierek i zastanawiam sie
> co wymienic. Czy procesor da rade w przypadku dokupienia jakiejs lepszej
> karty graficznej, czy zastanawiac sie juz nad zakupem wszystkiego?
> I tutaj drugie pytanie. Jakiej karty graficznej? Niewazne czy do starego,
> czy calego nowego. Co teraz jest dobre? ATI czy Nvidia? Tak 800-900zl (max
> [...]

Procesor 8400 nawet nie kręcony dalej jest git. Jest ciągle produkowany i
dalej ma cenę 600 PLN za nowy.
A 3 lata temu kosztował ok 800 zł.
Kup jakaś nową płytę 775 za ok 160 zł. Jakis Gigabyte lub Asrock. Absolutnie
nie kupuj nic uzywanego z Allegro. Płyty maja swój zywot około 4-5 lat a tam
ceny chore.
Grafiki na razie nie wymieniaj. Zobaczysz czy wydoli.