Re: Problem z dyskiem zewnętrznym SATA

Autor: solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Wed 22 Jun 2011 - 19:25:39 MET DST

W dniu 2011-06-22 18:32, geos pisze:

> jeśli to faktycznie jest przyczyną to: w biosie przełączasz na AHCI
> tylko część portów, a inne zostawiasz jako IDE. do portu zadeklarowanego
> jako IDE podłączasz dysk z systemem. system powinien się uruchomić bo
> jest ciągle podłączony do portu non-AHCI. następnie zacznie
> instalować/domagać się sterownika do znalezionych portów AHCI. ja już to
> zrobi to restartujesz kompa, zmieniasz w biosie wszystko na AHCI,
> bootujesz system. u mnie zadziałało.

System instalowałem bez AHCI - zapomniałem przełączyć.
Nie widzę możliwości przełączenia części portów na AHCI. Mam po prostu
Sata Mode ogólne.
http://www.asrock.com/MB/manual.pl.asp?Model=P67%20Pro3 - manual do płyty.

--
Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424
W czasach rzymskich łotrów wieszano na krzyżach, a teraz jest odwrotnie.