Re: Co zrobic z nietrafionym zakupem dyskow serwerowych

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 22 Jun 2011 - 16:05:21 MET DST

Dnia 2011-06-22, o godz. 14:25:18
Rafał <rafalweb@lukawski.pl> napisał(a):

> Nie sądze, na pewno nie w każdym przypadku. Kupujesz tzw. dysk HP,
> masz serwis HP do tego stopnia, że np. w ciągu 24h ktoś przyjedzie i
> wymieni Ci na nowy.

Ta... Gratuluję przeczytania ulotek reklamowych ;-) W realu nie jest
tak słodko.
Ćwiczyłem ~2 tygodnie temu z jedna dużą drukarką z
wykupionym dodatkowo HP Care Pack z gwarancją NBD. Zgłoszenie w
poniedziałek rano - powinni naprawić do wtorku do wieczora. Po czym we
wtorek rano telefon że nie naprawią bo nie ma w kraju kompletu części
do tego modelu. I że powinni do piątku ściągnąć ale na wszelki wypadek
informują że może to potrwać do następnego poniedziałku a maszyny na
czas naprawy nie maja i tyle. Naprawione w piątek koło 16.00 czyli po 3
dni po terminie. I co nam Pan zrobi? Nic - jesteś jeleniem który
dopłacił 20-30% ceny za dodatkową gwarancję a my Cię mamy w nosie.
Miejsce akcji: stolica pewnego trzydziestoparomilionowego państwa w
Europie.

Jako ciekawostkę dodam że potwierdzenie rejestracji Care Packa przyszło
kilka dni po naprawie mimo że zarejestrowany był prawie 2 lata temu a
do zgłoszenie naprawy via WWW HP rejestracja tuż po zakupie była
konieczna i sami popędzali...

Zdrówko