Re: TL-MR3220 + E160 - Warto wgrac openwrt?

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Tue 21 Jun 2011 - 02:38:36 MET DST

> Wszystko zabudowane z zewnątrz. Zewnętrzny kabelek usb (przedłużacz)
> rozcięty, tak że +5v idzie z zewnątrz a nie z gniazda USB z routera.

Fajne, bez ingerencji we flaki, ale szkoda, ze przez to traci sie
mozliwosc programowego odciecia zasilania USB (np. twardy reset modemu).
Nie kusilo Cie, zeby sterowac tym LM2576 za pomoca
jakiegos tranzystora wbitego w "oryginalne" zasilanie USB? :)
No, ale widze, ze nie ma to negatywnego wplywu na dzialanie calego zestawu -
git.

> Zasilałem całość wprost z aku siedzącego w UPSie, bo akurat w szafie taki
> siedział, dałem dwie przetwornice na LM2576-5 (jedna dla USB, druga taka
> sama dla routera), bo akurat mam dużo zrobionych takich w formie małej
> gotowej płytki, do celów różnych.

Do USB dales 5V a do routera?
Na stronie maja napisane: Zasilanie 9VDC / 0.85A
a na zasilaczu od TL-MR3220 stoi jak byk 12VDC / 1A :).

Ile voltow masz na wejsciu LM2576-5?

PS
Zeby tylko dzialalo - jak nie, to kaze im kupic antene.
Jak dalej bedzie zle, to ew. jakis zasilacz -
- mam jakies stare at i atx a tam jest i 5V i 12V - do testow jak znalazl :)