Re: TL-MR3220 + E160 - Warto wgrac openwrt?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Tue 21 Jun 2011 - 01:37:03 MET DST

W dniu 2011-06-21 01:35, Q pisze:
> Dales stabilizator 1A a nie przetwornice?
Stabilizator impulsowy, na LM2576-5
> Jakis radiator mu przykreciles? :)
To jest impulsówka, przy 13V > 5v 1A nic się nie grzeje.

> Masz jakies zdjecia plytki po tej modyfikacji?
Wszystko zabudowane z zewnątrz. Zewnętrzny kabelek usb (przedłużacz)
rozcięty, tak że +5v idzie z zewnątrz a nie z gniazda USB z routera.
Prawie jak kable Y do dysków zewnętrznych, tyle że u mnie od strony
routera +5v odcięte całkiem.
Zasilałem całość wprost z aku siedzącego w UPSie, bo akurat w szafie
taki siedział, dałem dwie przetwornice na LM2576-5 (jedna dla USB, druga
taka sama dla routera), bo akurat mam dużo zrobionych takich w formie
małej gotowej płytki, do celów różnych.