Re: Acer

Autor: Jurek W <jurwaw_at_klub.chip.pl>
Data: Sun 19 Jun 2011 - 19:33:49 MET DST

żytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:f44jv61b5c6d6cmrpa88g9amos4kq9qit8@4ax.com...

> System byl wczesniej zainstalowany.
> Ale ja nauczony doswiadczeniem rozpoczalem od jego ponownej instalacji

To znaczy coś w instalacji zrobiłeś nie tak.

> Dziekuje, to mnie wystarczajaco zniesmaczylo, odnioslem do sklepu.
> Nie bede potem szukal komputera przez dwa kraje.

Nie ma potrzeby takiego szukania.

> Taa - 8 dni bez komputera, bo im sie nie chce wydac zlotowki na plyte

Acer bez wątpienia dostarczył Ci system, jeśli lapka kupiłeś z systemem.
Awaryjne płytki powinien wykonać użytkownik samodzielnie. Taką przecież
zawarłeś umowę.

> czy udostepnic niezbednych plikow na www.
> Dbanie o klienta.

Niezbędne pliki masz na www Acera. Jeśli uszkodziłeś dane na partycji
serwisowej, to naprawdę nie jest to błąd producenta.

Co do nośników, samodzielnie możesz naprawić system, ale ze sprzętem bez
serwisu na ogół nie dasz rady.

Jurek W