Re: Acer

Autor: J.F <jfox_xnospamx_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 21 Jun 2011 - 18:04:45 MET DST

>Użytkownik "Jurek W" napisał w wiadomości Użytkownik "J.F."
><jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

>To znaczy coś w instalacji zrobiłeś nie tak.

Nie ma tam wiele okazji do zrobienia czegokolwiek nie tak.

>Nie ma potrzeby takiego szukania.

Wole nie ryzykowac.

>Acer bez wątpienia dostarczył Ci system, jeśli lapka kupiłeś z
>systemem. Awaryjne płytki powinien wykonać użytkownik samodzielnie.
>Taką przecież zawarłeś umowę.

I tu sie jeszcze nie czepiam.
Tylko ze samodzielnie wykonane awaryjne plytki nie dzialaja.
Wiec w zasadzie uznaje ze Acer nie dostarczyl systemu :-P

A z tego co inni pisza - jeszcze beda przeboje. Bo jakos zapomnieli w
tej umowie poinformowac ze to bedzie ich instalator a nie normalny.

>Niezbędne pliki masz na www Acera. Jeśli uszkodziłeś dane na partycji

Niezbedne pliki za wyjatkiem tych podstawowych ?

>serwisowej, to naprawdę nie jest to błąd producenta.

Zakladam ze nie ja uszkodzilem. Moze fabryka, moze sprzedawca.
Ale sposob rozwiazania problemu jest zaiste ciekawy - wyslij im
komputer do naprawy. 10 punktow za zadowolenie klienta.
100 pkt za ekonomie :-)

To juz Dell lepszy, choc mogliby sie postarac i przygotowac plyty z
ktorych naprawde daje sie system zainstalowac bez pomocy drugiego
komputera.
Ot taka drobnostka - zapomnieli drivera do ethernetu.

J.