Re: Acer

Autor: J.F. <jfox_xnospamx_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 16 Jun 2011 - 07:19:54 MET DST
Message-ID: <f44jv61b5c6d6cmrpa88g9amos4kq9qit8@4ax.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

On Tue, 14 Jun 2011 18:13:23 +0200, JurekW wrote:
>Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup
>Nie pożałowali.

Pozalowali. Ile q* kosztuje plyta DVD - 25c ? Taniem im wozic kurierem
w dwie strony ?

>Acer dostarcza system operacyjny na partycji ukrytej.
>Czy system zainstalowałeś?

System byl wczesniej zainstalowany.
Ale ja nauczony doswiadczeniem rozpoczalem od jego ponownej instalacji

>Co do reklamacji, jak na gwarancji i usterka podlegająca gwarancji to sprawa
>jest prosta.
>Zarejestruj swój sprzęt przez stronę www. Zgłoś za pośrednictwem strony www
>Twoje bolączki.
>Przyślą kuriera po sprzęt, przyślą sprzęt naprawiony.
>Serwis gwarancyjny masz w Brnie (Czechy).

Dziekuje, to mnie wystarczajaco zniesmaczylo, odnioslem do sklepu.
Nie bede potem szukal komputera przez dwa kraje.

>Niedawno miałem usterkę, którą
>Acer naprawił wymieniając płytę główną. Całość licząc od dnia zgłoszenia do
>otrzymania naprawionego sprzętu trwała 8 dni (słownie: 8 dni).
>Jeśli uszkodziłeś partycję serwisową, to zacznij od kontaktu telefonicznego.
>Może odpłatnie dostaniesz płytki.

Taa - 8 dni bez komputera, bo im sie nie chce wydac zlotowki na plyte
czy udostepnic niezbednych plikow na www.
Dbanie o klienta.

J.
Received on Thu Jun 16 07:20:02 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 16 Jun 2011 - 07:51:02 MET DST