Odp: dysk 2.5 odporny na wstrzasy

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Sun 19 Jun 2011 - 10:04:13 MET DST

Użytkownik "Rafał Łukawski" <rafalweb@lukawski.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:itk0uj$spj$1@news.onet.pl...
> Jeżeli w kamerze parkowanie faktycznie przeszkadza, w typowym dysku przenośnym
> już nie tak bardzo, gdzie ważniejsza jest niezawodność.
>
> Oczywiście dysk najbardziej wrażliwy jest w trakcie operacji zapisu/odczytu i
> raczej nic go nie uchroni przed mocniejszym wstrząsem/przeciążeniem.
>
> Jeden z seagate, który ma czujnik przeciążenia:
> http://luktronik.pl/pl/p/Seagate-500GB-2.5-ST9500420ASG-7200-16MB-SATA-II/119

nie wiem czy cos sie zmienilo, ale z jakiejs dyskusji wynikalo ze to i tak
glownie pic na wode

ktos policzyl ze zeby sensor zadzialal i zdazyl zaparkowac potrzebne jest
~1,2 m swobodnego spadku, a to wiecej niz maja typowe kable usb - to raz

a odlaczony dysk i tak ma glowice zaparkowane i jest z reguly wystarczajaco
odporny