Re: dysk 2.5 odporny na wstrzasy

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Sun 19 Jun 2011 - 17:27:04 MET DST

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 19 Jun 2011 09:04:13 +0100
 doszła do mnie wiadomość <itkaht$6ar$1@speranza.aioe.org>
 od "m4rkiz" <aa@bb.cpl> :
>Użytkownik "Rafał Łukawski" <rafalweb@lukawski.pl> napisał w wiadomości grup

>nie wiem czy cos sie zmienilo, ale z jakiejs dyskusji wynikalo ze to i tak
>glownie pic na wode
>
>ktos policzyl ze zeby sensor zadzialal i zdazyl zaparkowac potrzebne jest
>~1,2 m swobodnego spadku, a to wiecej niz maja typowe kable usb - to raz

Masz gdzieś linka do tych obliczeń?
Seagate podaje tak:
http://www.seagate.com/docs/pdf/whitepaper/MB585_gforce.pdf
Na filmie z Youtube University wygląda to tak:
http://www.youtube.com/watch?v=cYjAgMcU-ow