Re: Czyżby NIEUDOKUMENTOWANA ingerencja w SPRZĘT przez WINDOWS???

Autor: jeo stancey <jeostancey_at_gmail.com>
Data: Sat 18 Jun 2011 - 14:23:18 MET DST

On 16 Cze, 20:23, "Q" <n...@spam.pl> wrote:

> Nie powinno.

"nie powinno" czy NA PEWNO? Słyszałem, że niektóre programy są trochę
niedbale napisane i jak system nie ma literki "C" to zaczynają się
"kwiatki" - m.in. znany program do kosztorysowania RODOS!

> PS
> Podziel dysk na partycje.
> Ustaw aktywna ta, na ktora chcesz zainstalowac XP.
> Instalator pokaze Ci ja jako C:.

O widzisz, podejrzewałem, że tak jest ale tego nie wiedziałem akurat!
Tzn. tego, że wystarczy ustawić jako AKTYWNĄ. Przecież nigdzie nie
jest to napisane a sama instalacja to długotrwały proces więc nie ma
sensu próbować różnych konfiguracji samemu.
Tak więc fajnie, że coś konkretnego powiedziałeś, dziękuję Ci za to.
Tylko nie-fajnie, że tak się NADYMASZ! Jeśli jednak piszesz tu z
wydziału marketingu to WYBACZAM ;)

Aha, i JESZCZE JEDNO: czy teraz muszę instalować wszystko od początku
czy wystarczy po odpaleniu instalatora wybrać opcję "NAPRAWA SYSTEMU"?
(Oczywiście po ustawieniu tamtej partycji jako ATKTYWNEJ.) Pojęcia nie
macie ile to teraz roboty żeby te wszystkie ustwienia robić OD ZERA!