Re: Czyżby NIEUDOKUMENTOWANA ingerencja w SPRZĘT przez WINDOWS???

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Thu 16 Jun 2011 - 21:23:02 MET DST

> a jak zmusić instalator aby przypisał do partycji literkę "C" zamiast
> jakiejś "E" kiedy nie jest na pierwszym miejscu?

No widzisz - nie wiesz - daj w koncu komus zarobic.
W Googlach znajdziesz.
Podobnie (tzn.: inaczej, ale "podobnie") bylo z Win7 i zakladana partycja
100MB.

> i jeszcze: czy używanie systemu z literką inną niż "C" czymś grozi?

Nie powinno.

PS
Podziel dysk na partycje.
Ustaw aktywna ta, na ktora chcesz zainstalowac XP.
Instalator pokaze Ci ja jako C:.

PS2
Jak o tak banalnych sprawach nie masz pojecia,
to mam zle wiesci - i jak pisali inni - niech ktos inny wystawi ekspertyze.