Re: laptop za 500zl

Autor: X-Man <kawasaki750_at_wytnijo2.pl>
Data: Sat 18 Jun 2011 - 13:07:52 MET DST

"ho ho ho" <cybere@gazeta.pl> wrote in message
news:ithrh0$3ii$1@inews.gazeta.pl...
> Dell i owszem ale ThinkPad niekoniecznie. Hint: reballing.

w ThinkPadach ? których bo od 6 lat jadę tylko na nich zaczynajac od T23 i przez
T43 i T60 obecnie i z żadnym problemów nie było i nie słyszałem jeszcze zeby
ktoś miał potrzebę reballingu w ThinkPadzie a przynajmniej jest to na tyle mało
spotykane, że nie obiło mi się o uszy w przeciwieństwie do wspomnianych juz
Pavilionów DV i podobnych...

Pzdr
Piotrek