Re: laptop za 500zl

Autor: Netx <nospam_at_gazeta.pl>
Data: Sun 26 Jun 2011 - 17:34:56 MET DST

W dniu 2011-06-18 13:07, X-Man pisze:
> w ThinkPadach ? których bo od 6 lat jadę tylko na nich
> zaczynajac od T23 i przez T43 i T60 obecnie i z żadnym
> problemów nie było i nie słyszałem jeszcze zeby ktoś miał
> potrzebÄ™ reballingu w ThinkPadzie

Rozważam zakup T60 i mam pytanie odnośnie tych T60: jak
wykorzystywany jest skaner linii papilarnych - tzn. czy
zastępuje wpisywanie hasła przy logowaniu i czy to działa pod
WinXP i Win7 (rozważam wgranie Win7 choć nie zdecydowałem
jeszcze)? Czy wybór użytkownika (loginu) też się odbywa przez
ten czytnik?