Re: Acer

Autor: JurekW <jurwaw_at_klub.chip.pl>
Data: Tue 14 Jun 2011 - 18:13:23 MET DST

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:it76pr$esu$1@news.onet.pl...

> Nie miala baba klopotu - kupila sobie notebooka acer.
>
> Notebook moze nie jest taki zly, ale pozalowali na jednym DVD z systemem.
> Naszla mnie ochota na instalacje - zrob dvd z partycji recovery.
> Zrobilem. Uruchomilem .. wybierz jezyk ... najpierw zainstaluj system.
>
> Serwis widzi tylko jedna rade - prosze nam go odeslac.
>
> No i teraz pytanie - odeslac samemu, czy przez sprzedawce realizowac
> uprawnienia konsumenta ?

Nie pożałowali. Acer dostarcza system operacyjny na partycji ukrytej.
Czy system zainstalowałeś?
Płyty recovery w Acer'ach robi się z poziomu zainstalowanego systemu.
Co do reklamacji, jak na gwarancji i usterka podlegająca gwarancji to sprawa
jest prosta.
Zarejestruj swój sprzęt przez stronę www. Zgłoś za pośrednictwem strony www
Twoje bolączki.
Przyślą kuriera po sprzęt, przyślą sprzęt naprawiony.
Serwis gwarancyjny masz w Brnie (Czechy). Niedawno miałem usterkę, którą
Acer naprawił wymieniając płytę główną. Całość licząc od dnia zgłoszenia do
otrzymania naprawionego sprzętu trwała 8 dni (słownie: 8 dni).
Jeśli uszkodziłeś partycję serwisową, to zacznij od kontaktu telefonicznego.
Może odpłatnie dostaniesz płytki.

Jurek