Re: Karta WiFi

Autor: Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu_at_com.invalid>
Data: Mon 13 Jun 2011 - 10:51:36 MET DST

W dniu 13-06-2011 10:34, Mark rzecze:

> Ok, mea culpa - dawno nie sprawdzalem cen zaciskarek, inna sprawa ze na ogol
> korzystalem - i korzystam z tych z przedzialu 10x drozszego. Tyle ze to dla
> mnie narzedzie pracy wiec nie moge uzywac czegos co sprawdzi sie tylko w
> okazjonalnym - jak u Ciebie - uzyciu.

Poniekąd tak, ale do zaciśnięcia kilku końcówek nie ma sensu wydawać
kilkudziesięciu złotych. Choć tak, Bogiem a prawdą, co takiego jest
w zaciskarce, co musi być tak "super profesjonalne"? Toć to w sumie
jedynie odpowiednio ukształtowane "szczypce", co tu może się zepsuć? ;-)

> Wiem ze mozna taniej znalezc kabel, ale troche przesadzasz - sam zarzucasz
> 'badziewie na USB", a probujesz mu wcisnac badziewna skretke :D
> Kabel tez ma znaczenie.

Nie polecałem badziewnej :-) Pisałem, że i taniej można dostać,
ale najczęściej, fakt, jako całą rolkę :-)

> Wiesz, z mojej perspektywy to jest banalnie proste:) I dla kogos z minimum
> zdolnosci technicznych zadna sztuka - przyznaje Ci racje.

Otóż to.

> Problem w tym ze widzialem juz dziesiatki ludzi ktorym njprostsza czynnosc
> "techniczna" sprawiala mase problemow.

Zgadza się- ale jeśli ktoś wiertarki umie użyć, to i z zaciskarką
sobie poradzi. A jak nie umie... to może ma kolegę/syna/sąsiada?

--
Dominik (& kąpany)