Re: Karta WiFi

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 13 Jun 2011 - 10:59:11 MET DST

Dnia 2011-06-13, o godz. 10:51:36
Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu@com.invalid> napisał(a):

> W dniu 13-06-2011 10:34, Mark rzecze:

> Poniekąd tak, ale do zaciśnięcia kilku końcówek nie ma sensu wydawać
> kilkudziesięciu złotych. Choć tak, Bogiem a prawdą, co takiego jest
> w zaciskarce, co musi być tak "super profesjonalne"? Toć to w sumie
> jedynie odpowiednio ukształtowane "szczypce", co tu może się
> zepsuć? ;-)

Są narzędzia i narzędzia. Ktoś kto ma do zrobienia 4 dziury w ścianie
kupi tanią wiertarkę marki noname. Ale jak masz tych otworów np. 400 czy
4000 to kupisz profesjonalne narzędzie droższe o rząd wielkości które
raczej się nie przegrzeje i nie rozpadnie przy takiej ilości otworów.
Identycznie z zaciskarkami - mam np. kilkunastoletnie narzędzia marki
KRONE które działają jak na początku i zacisnąłem nimi przez te lata
tysiące kabli czy zarobiłem ciut mniej gniazd. Natomiast tanie
zaciskarki po kilkudziesięciu/kilkuset wtyczkach zaczynają mieć luzy i
w końcu się rozpadają. Nie te materiały i nie ta jakość wykonania ale
za to tanio. W efekcie o ile na początku nie ma problemów to potem może
być problem z parametrami tak zaciśniętych wtyczek.

Zdrówko