Re: ile pamieci

Autor: Feromon <fer0m0n_at_wp.pl>
Data: Mon 13 Jun 2011 - 00:30:00 MET DST

Uzytkownik "Santana" <santana@interia.pl> napisal w wiadomosci
news:isjbr7$s4$1@usenet.news.interia.pl...

> Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci

> To troche zalezy od systemu operacyjnego :)

No jakby nie TROCHE.
Bo system 32 bit w zaleznosci od plyty glównej to max 4GB, zwykle nieco
ponad 3GB.
Wiec wsadzanie 32GB do Windows 7 32 bit to GLUPOTA,
niezaleznie od tego, czy temu komus potrzeba 4GB czy tylko 2 GB.
Nalezy tez popatrzec, ile MOZNA wlozyc w plyte.
W taka z dwoma slotami to... no ...ile???

Pozdrawiam
Feromon