Re: Komputer się wiesza jak jest zimny

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Sun 12 Jun 2011 - 21:10:50 MET DST

Michal pisze:

> Odpukać - pomogło jak ręką odjął - nie zaszkodzi i u Ciebie spróbować
> - to tylko parę minut roboty, ale by odszukać przyczynę straciłem kilka
> miesięcy.

Od paru lat już komputerów nie składam. Z procesorami na nóżkach nigdy
takich problemów nie było :-)
Dzisiaj pojechałem ratować kolegę któremu nie startuje XP a i
zainstalować też się nie daje. Pierwsze podejrzenie 8,5-letni dysk
twardy :-) Dysk w porządku (Baracuda40G to były sprzęty :-) ). Jak już
zacząłem rozbierać, podmieniać dyski to wszelkie choroby nagle minęły.
Reszta bebechów jeszcze na gwarancji, rok temu kupiona.
Zacząłem się przyglądać i zauważyłem poluzowane jedno zapięcie na
radiatorze procesora. Nie mam pewności że o to chodziło. Po prostu jakiś
"niestyk" :-)