Re: Laptop 17' poniżej 2k zł.

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 11 Jun 2011 - 18:43:58 MET DST

"qwerty" it025e$goi$1@inews.gazeta.pl

> Taa?

Taa. ;)

> Będąc w nasłonecznionym pomieszczeniu widzisz co się dzieje w drugim, ciemnym pomieszczeniu? Oczywiście oko może postrzegać
> 1000000:1, ale dopiero po zaadoptowaniu się.

Co to ciemne pomieszczenie? Takie, w którym odzywają pręciki?

> "Niektóre telewizory zwyczajnie oszukują oko widza, powtarzając tę samą klatkę po 10 lub więcej razy, lub powtarzając klatkę z
> kilkoma prostymi zmianami, na przykład ściemniając stopniowo obraz. Mogą nawet wstawić czarną klatkę."

A cytat ten skąd zaczerpnąłeś?

> Od strony prawnej? Podaj gdzie jest zabronione (dz. u.,paragraf, art. )

Nie wiem, gdzie ludzie zabraniają kopiowania. Jeśli jednak uważasz, że kopiowanie
nie podlega regulacjom prawnym -- po co płacisz tak dużo za filmy muzykę czy soft?...

> Totalne bzdury:
> http://img638.imageshack.us/img638/2992/samygonetsurf.jpg

I o czym świadczy ten jotpeg?

> lol. Komputery to nie tylko http i gg.

Dla wielu ludzi komputer zaczyna się i kończy się właśnie na przeglądarce.

> Wiesz na czym pracują tv? Na specjalnej dystrybucji linuxa.

I co w tym ciekawego? :) Linuks jest wirusoodporny?

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'