Re: Laptop 17' poniżej 2k zł.

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Sat 11 Jun 2011 - 19:16:11 MET DST

dyskusyjnych:it060u$rt4$2@inews.gazeta.pl...

> A cytat ten skąd zaczerpnąłeś?

www.bing.com
Skopiuj cytat i się dowiesz.

> Nie wiem, gdzie ludzie zabraniają kopiowania. Jeśli jednak uważasz, że
> kopiowanie
> nie podlega regulacjom prawnym -- po co płacisz tak dużo za filmy muzykę czy
> soft?...

Magnetowidy są nielegalne! Dekodery mające PVR też! Idę w poniedziałek zaskarżyć
n i cyfrowy polsat, bo wciskają towar, który służy do przestępstwa!

> I o czym świadczy ten jotpeg?

NetSurf Web browser for SamyGO TV - specjalna przeglądarka pod tv samsunga.

> Dla wielu ludzi komputer zaczyna się i kończy się właśnie na przeglądarce.

No i? Większość !=wszyscy. Według rozumowania: jedzmy gówno - miliardy much nie
może się mylić.

> I co w tym ciekawego? :) Linuks jest wirusoodporny?

Nie rozkręcałem tv, ale wydaje mi się, że jest tam na innej architekturze.
Mam linuxa w routerze i nie mogę zainstalować aplikacji typowo linuxowych. Muszą
być odpowiednio skompilowane.