Re: Laptop 17' poniżej 2k zł.

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 11 Jun 2011 - 18:35:43 MET DST

"ToMasz" it00ui$d99$1@inews.gazeta.pl

> nie. bo komputer nie do tego służy.

Ale do oglądania filmów z niektórych stron -- służy? :)
Do przeglądania wiadomości czy sportowych wydarzeń -- służy? :)
Zobacz, ile netu jest na tym Panasonicku.

> wirusy JAKIE? telewizorowe? nie słyszałem.

A co słyszałeś? Wewnętrzne głosy słyszałeś? :)
Myślisz, że dzisiejszy telewizor mocno różni się od komputera? :)
Albo pracuje na zupełnie innym systemie operacyjnym niż komputer?

> Komputerowe - to słyszałem
> ale takich niema.

Ciche są? Nieme? ;)

> O ile wiem to 99.99999% wirusów w internecie atakuje
> windowsa. naszczęście TV są wolne od windowsa.

To mało wiesz. :) Wirusy zaczynają się daleko od Windows czy oprogramowania
rodem z Redmond. :) Raczej wirusy atakują to, co jest jakoś łączone z resztą
świata, bo jakoś muszę się dostać ukradkiem do nowego miejsca...

A jaki to ma związek z wirusami czy TV?

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'