Re: Laptop 17' poniżej 2k zł.

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Sat 11 Jun 2011 - 17:17:38 MET DST

> Co gorsza -- tym telewizorem nie można posługiwać się jak zwyczajną
> przeglądarką inetrnetową, a szkoda. Ani tym, ani innymi telewizorami
> tak nie można. Zapewne to ulegnie :) naciskom/zmianie, czyli zmieni
> się, ale na razie jest jak jest. Gdyby te telewizory pracowały jako
> przeglądarki intermetowe -- ludzie zaprzestaliby kupowania komputerów? :)
nie. bo komputer nie do tego służy.
> Pewnie spadłaby drastycznie liczba kupowanych komputerów. Ponadto taki
> telewizor musi pracować stabilnie -- tylko Gates wmówił ludziom, że są
> imbecylami, gdy marudzą, iż ich komputer zawiesił się. :) W sieci są
> wirusy i inne szkodniki,
wirusy JAKIE? telewizorowe? nie słyszałem. Komputerowe - to słyszałem
ale takich niema. O ile wiem to 99.99999% wirusów w internecie atakuje
windowsa. naszczęście TV są wolne od windowsa.
> oprogramowanie komputera niejako samoistnie
> (bez wiedzy użytkownika) ulega modyfikacjom (zwykle nieskoordynowanym)
> i efekty tego są smutne. :)
Poszukaj takiej serii płyt asusa (chyba) z przeglądarką internetową
wgraną w bios. jak coś chcesz "na szybciora" sorawdzić na necie,
odpalisz "google" w 10 sekund, sprawdzisz pogode, nr telefonu do
pizzeri, czy co tam chcesz. da sie? Oczywiście
ToMasz