Re: Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony

Autor: J.F. <jfox_xnospamx_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Jun 2011 - 12:43:24 MET DST

Użytkownik "shg" <shogoonn@gmail.com> napisał w
>Na USB trzeba szukać urządzeń pracujących w trybie
>asynchronicznym,
>tzn. własny zegar, nie wyciągany PLL-em z ramek. Chociaż ten
>ostatni
>to nie aż takie wielkie zło, sprawdzałem na kilku kontrolerach i

Zaraz .. to na USB jest jakas stala czestotliwosc zegarowa ?
No nie, przeciez nie moze, nawet jakby zadbali o synchronizm miedzy
ramkami, to jest jeszcze ruch powrotny.

>Poza tym innych śmieci z USB nie widziałem na oczy. Robiłem próby
>transmisją synchroniczną i asynchroniczną (z własnym urządzeniem)
>przez wiele godzin nie trafiła się ani jedna błędna ramka, na
>różnych
>kombinacjach przewodów (w tym 2+5 metrów), bez uziemienia, w
>warunkach
>domowych.

Mialem raczej na mysli zaciecia w transmiji, moze rozprowadzanie
zaklocen po masie ..

>PCM-ów raczej nie polecam, są jakoś wybitnie wrażliwe na
>zakłócenia,
>lubią się zawiesić (przynajmniej 2702 i 2906, nie wiem jak inne).
>Na
>analizatorze widma nie oglądałem, więc nie wiem co jest powyżej
>400
>MHz, mogę jedynie polecić głośniki:
>http://www.machinadynamica.com/machina28.htm

Zaraz - a co to ma byc ? Kolejny wynalazek dla bogatych audiofilow
?
"Aktywacja powietrza za pomoca czestotliwosci 1GHz" ?
To sie podlacza jak glosnik, sadzac po zaciskach ?

J.