Szyfrowanie EFS

Autor: Paweł <pawel.neo_at_neostrada.pl>
Data: Fri 03 Jun 2011 - 11:55:51 MET DST

Witam !

W systemie WinXP część katalogów miałem zaszyfrowanych (EFS).
Powstała konieczność zainstalowania na nowo sytemu. Wyłączyłem więc
szyfrowanie i zrobiłem kopię wszystkich katalogów łącznie z systemowymi.
Zainstalowałem na nowo system. Okazało się, że jeden folder w kopii
danych jest nadal zaszyfrowany. Nie można więc go odczytać. Na szczęście
nie zawiera on jakiś specjalnie ważnych plików.
Zawsze jednak szkoda coś stracić. Może da się jakoś odzyskać te dane ?

Paweł