chciałem sobie zmierzyć prędkość łącza i...

Autor: Piotrek <pilarp_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Jun 2011 - 11:53:48 MET DST

Od początku czerwca zgodnie z umową miałem mieć szybsze łącze internetowe.
Testy z kilku stron (w tym speedtest.pl) potwierdzają, że rzeczywiście
transfer poszedł w górę do wartości określonej w umowie. Co ciekawe, test ze
strony speedtest.net.pl, reklamowany jako &quot;najdokładniejszy pomiar prędkości
łącza internetowego&quot;, wyraźnie pokazuje, że transfer jest jednak taki, jak
przed zmianą. Albo reklama jego dokładności jest mocno przesadzona, albo
wszystkie pozostałe podają złe wartości, w co niespecjalnie chce mi się
wierzyć. Mógłby ktoś poświęcić minutkę i przetestować swoje łącze na
speedtest.net.pl? Może tylko u mnie jest taka rozbieżność?