Re: Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 03 Jun 2011 - 09:19:20 MET DST

["Followup-To:" header set to pl.comp.pecet.]
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "gomader"
>Witam,
>Poszukuje karty dzwiekowej stereo na USB, ktora generuje czyste wysokie
>tony ... zadnych 5.1 tylko zwykle stereo, nie chce zadnych creativa
>poniewaz ktos na komputroniku w opiniach dodal ze powyzej 400Mhz juz sie
>pojawiaja schodki

Kurczę, niezły słuch koleś ma, jak słyszy powyżej 400MHz.

http://epsilon.eu.org/epsilon/index.php/pol/Varia/Odloz-ten-apostrof!

>realteka jest OK dla mnie, natomiast C-Media generuje fatalne wysokie tony
>
>szukam czegos na USB co posiada chipset realteka albo lepszy, niestety
>producenci nie podaja, na jakich chipsetach sa zbudowane, dlatego pytam
>tutaj

Rozwiązań jest kilka:
1) Kup kierunkowe kable zasilające i podstawki pod kolumny. Będziesz
mieć wówczas krystalicznie czysty dźwięk, doskonałą głębię sceny
i pierdyliard innych audiofallicznych kretynizmów
2) Wyjdź z komputera cyfrowo (S/PDIF?)
3) Kup coś pokroju E-MU 0404 USB.
4) Masaj.

--