Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony

Autor: gomader <gomaderdeleteit.nospam_at_gmail.com>
Data: Fri 03 Jun 2011 - 09:09:10 MET DST

Witam,
Poszukuje karty dzwiekowej stereo na USB, ktora generuje czyste wysokie
tony ... zadnych 5.1 tylko zwykle stereo, nie chce zadnych creativa
poniewaz ktos na komputroniku w opiniach dodal ze powyzej 400Mhz juz sie
pojawiaja schodki

w tej chwili mam wbudowanego realtek'a oraz C-Media na USB, dzwiek z
realteka jest OK dla mnie, natomiast C-Media generuje fatalne wysokie tony

szukam czegos na USB co posiada chipset realteka albo lepszy, niestety
producenci nie podaja, na jakich chipsetach sa zbudowane, dlatego pytam
tutaj

pozdrawiam