Re: Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony

Autor: gomader <gomaderdeleteit.nospam_at_gmail.com>
Data: Fri 03 Jun 2011 - 14:16:01 MET DST

On 06/03/2011 09:19 AM, Mariusz Kruk wrote:

> Kurczę, niezły słuch koleś ma, jak słyszy powyżej 400MHz.

http://www.agito.pl/karty-dzwiekowe/creative-sound-blaster-play.0.345605.html?attr=234-41731

"Karta jest beznadziejna. Wysokie tony gryzą po uszach są chropowate jak
kiepska mp3-ka. Na dowód tego sprawdziłem przebieg sinusoidalny na
oscyloskopie od kilkuset Herców zaczyna schodkować. Po tej firmie
takiego śmiecia się nie spodziewałem. Jeżeli ktoś będzie jej używał
niech się nie zdziwi jak będzie palił głośniki wysokotonowe.
Wyrzucone pieniądze.
Na dowód zrobiłem porównanie i zamieściłem je tu"

http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=8534015#8534015