Re: Netbook do internetu i filmow

Autor: furi <usuntofurifurius_at_gmail.com>
Data: Fri 03 Jun 2011 - 00:27:06 MET DST

W dniu 2011-06-01 18:19, Andrzej Libiszewski pisze:

> Akurat wyjście HDMI jak najbardziej ma (nawet na zdjęciu widać) :)
>
> W podobnej cenie można dostać HP DM1-3110 i Sony Vaio VPC-YB1S1E, oba są
> lepiej wykonane niĹź MSI :)

> Akurat wyjście HDMI jak najbardziej ma (nawet na zdjęciu widać) :)
>
> W podobnej cenie można dostać HP DM1-3110 i Sony Vaio VPC-YB1S1E, oba są
> lepiej wykonane niĹź MSI :)

Kupilem HP DM1-310, w Irlandi jest on sprzedawany z 3 Gb ramu i win7
home premium 64 bit, a nie jak w Polsce z 2Gb i 32 bitowym windowsem.
Kosztowal 450 E (i to nie online tylko w normalnym sklepie), czyli
jakies 50 PLN wiecej niz w Polsce wiec komputronik sobie chyba jaja robi
ze swoja cena.
A co do lapka. Chodzi ladnie, filmy hd odtwarza, przy 20 otwartych
zakladkach chrome chodzi plynnie, ogolnie mozna powiedziec ze nie muli.
Ma jakis mini system operacyjny ktory zawiera przegladarke (HP quickweb,
cokolwiekj to jest), skypa, klienta poczty i odtwarzacz plikow audio,
przegladarke zdjec, mozna go wlaczyc zamiast windowsa , nie testowalem
tego jeszcze za bardzo ale na pierwszy rzut oka dziala OK i pewnie
znacznie oszczedza baterie jak chce sie tylko na necie posiedziec.
Ile na bateri chodzi nie moge jeszcze powiedziec, zostawilem wlaczonego
na pol godziny nie robiac nic oprocz dotykania pada od czasu do czasu
zeby ekran nie gasl. po tym czasie wskaznik baterii spadl na 98% i
ustalil ze sprzet bedzie jeszcze dzialal 10 godzin.
Pozytywne zaskoczenie - klawiatura, idealne jak dla mnie skok i twardosc
klawiszy, sa duze.
Negatywne zaskoczenie - wentylator, straszna suszarka, myslalem, ze taki
energooszczedny sprzecik bedzie bezglosny, a to wyje jak moja stara
toshiba co nie lubila piwa i baterie zzerala w 2.5 godziny.
Pad ma tez swoje odbicie. Jest on zrobiony tak, ze przciski lpm i ppm na
dole sa fizycznie przyciskami, maja skok i microswitcha ale jednoczesnie
sa przedluzeniem pada (reaguja na dotyk). Kiedy ktos uzywa pada jak ja,
czyli palec prawej reki jezdzi po padzie, a palec lewej reki wisi nad
lpm i w razie potrzeby go wciska pojawiaja sie lekkie problemy. Jesli w
momencie gdy prawa reka przesuwa kursor, dotknie sie lewa reka lpm,
kursor na ulamek sekundy sie zatrzymuje lub zmienia kierunek, czasem to
drazni. Jesli ktos uderza 2 razy w pad w celu uzyskania lpm problem go
nie dotyczy.
Glosniki jak na lapka sa calkiem calkiem, wiadomo, basow nie ma, ale nie
charcza i sa dosyc glosne.

Mam go jeden dzien dopiero, jak na razie jestem zadowolony (tylko ten
wentylator... jak komus bardzo zalezy na ciszy niech tego netbooka nie
kupuje)
Mam nadzieje, ze 15 minut zycia ktore stracilem na pisanie tego przyda
sie komus kto w najblizszym czasie bedzie mial zamiar zadac pytanie
"jaki neetbook" :)
pozdrawiam