Re: Netbook do internetu i filmow

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Thu 02 Jun 2011 - 00:15:36 MET DST

> Czy to dobry wybor? Jest troche drogi, moze dalo by sie kupic cos
> tanszego, spelniajacego moje wymagania z ekranem 11-12 cali.

Wybor git - imho Brazos to teraz lepszy wybor niz
tandem Atom + ION/ION2, ale przyznam, ze cena przeraza,
choc sam niedawno mialem dylemat czy wziac 13"
czy o ok. 500zl tansza 15" z identyczna konfiguracja sprzetowa.

Na tym niepozornym potworku zaden film nie bedzie ciac -
- RadeĐžny 6xxx maja juz UVD 3 a wiec max wypas jak na obecna chwile.
Flash chyba tez juz korzysta ze sprzetowej akceleracji grafiki,
wiec rowniez powinno byc git.
Nawet w gierki se pograsz, bo ta platforma wyprzedzila
plyte z grafa oparta o 890GX z jakims Phenom'em czy Athlon'em.