Re: Kolorowy laser do domowego biura

Autor: kamil <spam_at_spam.com>
Data: Fri 03 Jun 2011 - 00:58:39 MET DST

On 02/06/2011 17:55, Przemysław Ryk wrote:

> Tak się wetnę z pytaniem - to przyklejanie się etykiet do bębna to nie
> zależy bardziej od samych etykiet?
>
> Sugestii co do modelu niestety nie mam.
>
> (ciach...)

Całkiem możliwe, ale widziałem już kilka "do laserowych", które wkręcały
się w dziwne miejsca. Niektóre drukarki mają mniej zakręconą trasę
papieru od innych, a nadmierne wyginanie raczej etykietom im nie służy.

Uprzedzając sugestie - atrament odpada, wydruki muszą być odporne na wilgoć.

--
Pozdrawiam,
Kamil