Re: Klonowanie HDD na SSD

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 02 Jun 2011 - 09:11:39 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "marfi"
> Obecność fizycznego pliku wymiany nie jest potrzebna do poprawnego
>działania tej funkcji jeżeli nie wymaga zbyt dużej ilości pamięci.

Rrrrrwa. To w końcu MS sam nie wie co pisze w dokumentacji?
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa366537%28VS.85%29.aspx

"If hFile is INVALID_HANDLE_VALUE, the calling process must also specify
a size for the file mapping object in the dwMaximumSizeHigh and
dwMaximumSizeLow parameters. In this scenario, CreateFileMapping creates
a file mapping object of a specified size that is backed by the system
paging file instead of by a file in the file system."

Chyba, że do kompletu jeszcze sprytnie w grę wchodzą bufory dyskowe.
(ale i tak sam plik na dysku wtedy powinnien istnieć).

--
| http://epsilon.eu.org/ |