Re: Pewne, szybsze karty SD 8GB

Autor: Rageti <exploris_at_***NO>
Data: Thu 02 Jun 2011 - 07:49:38 MET DST

Użytkownik "Adam" <a.g@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:is5dcf$5nb$3@news.onet.pl...
> [...]

Polecam Goodram PRO przewagą karty jest szybki zapis w praktyce,
 co do dczytu to szybszy jest karta Pretec też oczywiscie klasy 10 ale tę
kalsę przy odczycie znacznie przewyższa, niestety Pretec przy zapisie jest
wolniejszy od Goodram ... tyle co zauważyłem, w zastoswaniu HD ważneijszy
jest zapis ...

Pozdrawiam ... Exploris.