Re: problemy z autentykacja do WiFi

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Wed 01 Jun 2011 - 17:17:49 MET DST

On Wed, 01 Jun 2011 08:14:02 +0100, DooMiniK wrote:

> 1) Musisz coś zrobić, żeby było dobrze.

dzieki za odpowiedz.
no wlasnie dlatego ze chce cos zrobic, to zapytalem.

> Wypada podać więcej danych.

jakich np.? moge podac, ze serverem AP jest cisco linksys E3000, a
klientami sa najrozniejsze urzadzenia od kindli i smartfonow poprzez
makowki do przeroznych PCtow.

> Sytuacja trochę dziwna, bo chodzi o WEP, więc może być zależne
> od: programu, w którym podajesz klucz WEP (ten wbudowany w OS,
> lub dodany do sterownika karty sieciowej WiFi); najczęściej któraś
> strona (klinet - komputer, lub serwer-AP) nie radzi sobie z poprawnym
> "tłumaczeniem" passphrase na HEX (lub odwrotnie).

to to ja wiem, ale troche trudno takie wytlumaczenie dawac co drugiemu
gosciowi, ktory zechce korzystac w sieci.

> 2) autentykacja - pomijając fakt, że mówi się "uwierzytelnianie",
> to raczej mówisz o procesie autoryzacji.

okropny wyraz, ale dzieki bede mial na uwadze. <rs>