Re: Laptop 17cali do multimediów, netu i ogólnych zastosowań.

Autor: Mirek Ptak <nieprawdziwy_at_nieprawdziwy.pl>
Data: Tue 31 May 2011 - 19:01:40 MET DST

Dnia 2011-05-31 16:59, *boxfish* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:

> A mnie podkładka pod mysz z napisem Dell się wygięła po tygodniu (10lat
> temu ale od tego czasu mam uraz do della) ;-)

Też mi się wygięła, a poza tym te z tamtych lat nie za bardzo nadają się
do myszy optycznych. Od lat używam szmacianej jednolicie szarej
podkładki no name.
Co do meritum to już Ty dobrze znasz moje przygody z różnymi wyrobami
szajsunga - być może to kwestia złych fal.
Tak, czy inaczej tą firemkę każdemu będę odradzał.

Pozdrawiam - Mirek

President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l