Re: Laptop 17cali do multimediów, netu i ogólnych zastosowań.

Autor: boxfish <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Mon 30 May 2011 - 20:25:45 MET DST

W dniu 2011-05-28 21:11, ToMasz pisze:

> takie dodatki wtykane w USB kupisz za 1% jego ceny, warto od ich być lub
> nie uzależniać zakup?

sugerujesz że któryś z wymienionych jest ewenementem ? ja bym chyba
uznał je za standard (pomijając maszyny 'komunijne") imo rada totalnie
bez sensu żeby kupować dongle albo zewnętrzny napęd jakktos chce w
jadnym pudełku

> bardzo amatorsko, bardzo bardzo. jak mnie przyszło zaledwie
> przechwytywać, konwertować filmy i (czasem) dokładać napisy, to piersze
> co zrobiłem to był raid0! Ty sie pakujesz w tak wolne dyski jakich
> używano w blaszakach pod koniec ubiegłego wieku

tak ? a ja cholera mam i w lapku i blaszaku dyski 7200, dobrze że nie
wiedzÄ… jak bardzo sÄ… starociami