Re: Laptop 17cali do multimediów, netu i ogólnych zastosowań.

Autor: Feromon <fer0m0n_at_wp.pl>
Data: Sun 29 May 2011 - 02:09:24 MET DST

Użytkownik "Norbert" <norkomp@MALPAgmail.com> napisał w wiadomości
news:ironla$m3j$1@mx1.internetia.pl...
> Planuje zakup laptopa i proszÄ™ o pomoc w wyborze.

> Komputera używam głównie do internetu, oglądania filmów w wysokiej
> jakości, prac biurowych i czasem amatorskiej obróbki zdjęć i filmów z
> kamery.

brzmi niegroźnie, za wyjątkiem "wysokiej jakości" prac biurowych - co to
takiego?
żartuję, tak mi się przeczytało na "pierwszy rzut oka"....
To pewnie z napędem BR?

> W gry raczej nie gram , powiedzmy że raz w miesiącu odpalam jakąś nowość

Nowości mają to do siebie, że jeszcze nie wyprodukowali komputerów,
na których nowości działają płynnie ;))). Nowości dla Ciebie czy dla GRACZY?

> na max godzinke by zobaczyć jak wygląda ale planuję podpinać kompa pod
> duży telewizor LCD i czasem w coś zagrać dla relaksu.
> Z góry dzieki za wszelkie sugestie.

Czy na godzinkę czy na chwilkę, DUŻY monitor wymaga ODPOWIEDNIEJ
rozdzielczości karty graficznej.

> Dziękuje też z góry za rady typu kup blaszaka, blaszaka posiadam i chce
> się przesiąść na lapka by móc się poruszać z kompem po całym mieszkaniu i
> czasem zabrać go w podróż.

"Przychodzi facet do sklepu i mówi:
 - PotrzebujÄ™ szybki i tani komputer.
Sprzedawca na to:
 - czy na pewno potrzebuje Pan dwa komputery?"

Jeśli gry traktujesz poważnie, szukaj lapka z najlepszą grafiką na jaką Cię
stać a nawet weź na kilka rat.
Procek może być dwurdzeniowy zamiast cztero i nawet Core I3 wystarczy
zamiast I7.
4GB RAM to teraz nie luksus, a dysk 500GB jest tak samo szybki (lub wolny)
jak 1,5TB.
Drugi slot na dysk? Hmmm...

Moim zdaniem nie znajdziesz nawet za 3000 netto.

Pozdrawiam
Feromon